Realizacje




System integracyjny wraz z portalem służącym do udostępnienia informacji personalizowanej

Narzędzia dla administracji

Opis projektu


Zakres realizowanych usług:

  • Dostawa, zainstalowanie, skonfigurowanie i wdrożenie szyny integracyjnej ESB
  • Opracowanie i uruchomienie mechanizmów wstępnego przetwarzania zebranych danych (Hurtownia danych) i ich swobodnej analizy (BI)
  • Opracowanie, dostawa, zainstalowanie, skonfigurowanie i wdrożenie systemów informatycznych składających się na Portal Internetowy, udostępniający zarówno spersonalizowane dane zebrane w hurtowni danych i systemach dziedzinowych
  • Dostawa i uruchomienie 3 kluczowych e-usług wewnątrzadministracyjnych:
    • Śledzenie stanu sprawy,
    • Przetwarzanie danych telemetrycznych w hurtowni danych,
    • Zbieranie i udostępnianie publicznych danych (otwartych) z centralnego repozytorium
    • Dostawa i uruchomienie 6 kluczowych e-usług kluczowych z punktu widzenia poprawy komunikacji:
    • Usługa śledzenia statusu sprawy w urzędzie,
    • Usługa złożenia wniosku do rady osiedla/sołectwa oraz możliwość elektronicznego odebrania odpowiedzi,
    • Usługa multimedialnej obsługi osób niepełnosprawnych (tele/video-konferencja),
    • Usługa kontaktu obywatelskiego – głosowania, ankietowanie w oparciu o autoryzację profilem zaufanym lub karta miejską,
    • Usługa rejestracji i analizy zagrożeń i zdarzeń z zakresu zarządzania bezpieczeństwem,
    • Usługa udostępniania elektronicznego wniosku o dostęp do API
  • Dostawa i uruchomienie 4 e-usług elektronicznych:
    • Usługi umożliwiającej sprawdzenie stanu rozliczeń podatków lokalnych ich opłacenie i ustawienie automatycznego systemu powiadamiania o należnościach budżetowych z możliwością indywidualnego ustalenia sposobu i częstotliwości powiadomień (obiegówka mieszkańca)
    • Usługi udostępniania danych sektora publicznego dla wtórnego wykorzystania przez osoby i podmioty zewnętrzne
    • Usługi zdalnego zakupu biletów i karnetów na usługi gminnych ośrodków sportu i rekreacji wraz z rezerwacją terminów
  • Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi asysty technicznej w pierwszym okresie

  • Data realizacji: 2019
  • Kategorie: Narzędzia dla administracji
  • Budżet: 1,8 mln PLN






office@mopli.pl
tel. 573 933 423

MOPLI SP. Z O.O., ul. Kalwaryjska nr 69 lok. 9, 30-504 Kraków